به روزترین وبسایت ارائه مطالب و نرم افزارهای آموزشی
ارائه به روز نرم افزار و آموزش
دو شنبه 27 تير 1390برچسب:, :: 10:25 ::  نويسنده : مسعود

DVD-Ranger نرم افزاری است که با وجود ۸سال تغییر و تحول بوجود آمده برای کپی کردن نرم افزارها و برقراری امنیت فایل های ویدیویی و دی وی دی ها ، این امکان را به کاربر می دهد تا در میان تمامی نرم افزارهای موجودی که ادعای قفل شکنی دیسک های فیلم و قفل های امنیتی را دارند ، بهترین روش و مفهومی ترین آن ها را ارائه کرده و به شکستن قفل این دیسک ها بپردازد. DVD-Ranger با این هدف ساخته شده تا قوانین امنیتی در مورد کپی کردن دیسک ها را پشت سر بگذارد و به کاربران اجازه گرفتن نسخه پشتیبان از دیسک های مورد نظر خود را بدهد

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...

 

گاهی اوقات مشکلاتی چه از روی عمد و چه به صورت سهوی توسط کاربر به وجود می آید به طور که در بالا آمدن ویندوز اختلال ایجاد می کند و عملا شما را از دسترسی به اطلاعات تان دور می سازد . در این صورت تنها راهی که پیش روی خود می بینید ، نصب دوباره ویندوز و انجام تمامی آن تنظیماتی است که در ابتدا می بایست انجام دهید .

Active@ Boot Disk Suite نام یک نرم افزار بسیار کاربردی و قدرتمند استک که با رایت بر روی CD و DVD و یا کپی شدن بر روی فلش مموری ، به شما کمک می کند تا تنها با بوت کردن آن هنگامی که ویندوزتان دچار مشکل شده است ، اقدام به برطرف سازی تنظیمات مخرب نمایید . از مهم ترین بخش هایی که در آغاز ویندوز ممکن است مشکل زا باشید می توان Startup را نام برد . وظیفه ی این قسمت که اجرای خودکار نرم افزارهای مورد نیاز ویندوز در شروع کار است می تواند با مخدوش شدن توسط کدهای مخرب و بدافزارها و یا حتی تنظیم نبودن چند مورد جزیی ، به خوبی انجام نشده و شما را با خطاهای مختلفی رو به رو کند .

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه كنيد



ادامه مطلب ...

 

 

NOD32 یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای آنتی ویروس به شمار می آید و یکی از دلایل محبوبیت آن به روزرسانی سریعش می باشد . این آنتی ویروس به دو صورت قابلیت به روز رسانی دارد :

۱ – استفاده از کدهای به روزرسانی

۲ – استفاده از آپدیت آفلاین

کدهای به روز رسانی اغلبا دارای محدودیت بوده و در صورت استفاده زیاد از یک کد آن را از ارزش و اعتبار در سایت ESET ساقط می سازد اما با استفاده از به روز رسانی آفلاین شما می توانید به طور نا محدودی از این نوع آنتی ویروس را به روز رسانی کنید ، آن هم بدون نیاز به اینترنت .

 

این به روز رسانی مربوط به تاریخ ۱۹/۰۶/۲۰۱۱ می باشد و تا به روز رسانی بعدی در سایت قرار خواهد داشت .
 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:, :: 21:29 ::  نويسنده : مسعود

نام مجموعه نرم افزاری فوق العاده کاربردی برای نرم افزار محبوب فوتوشاپ می باشد. توسط این مجموعه پلاگین کاربردی ، می توانید به ویرایش و روتوش عکس های قدیمی خود بپردازید ، زایده ها را حذف کنید  ، بر روی تصاویر نقاشی کنید ، از تکنولوژی عکس در عکس استفاده کنید و ... . لیست کامل پلاگین ها در زیر عکس موجود می باشد که می توانید آن ها را مشاهده نمایید.  هم اکنون این مجموعه بینظیر در ادامه مطلب از سایت فوردانلودز قابل دریافت میباشد.
 

 

 

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه نماييد.

 



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزشی و نرم افزار و آدرس masoud.mirzaei.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 61652
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1